Tråd: Drittlei GR!
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-12, 22:20   #2
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Drittlei GR!

Hei og velkommen. Rett fra GR til lavkarbo må du regne med at kroppen din vil bruke litt tid på å stole på at den "får mat" igjen. DVS at i verste fall kan du gå litt opp i starten.
Til gjengjeld vil denne maten sannsynligvis kjøre igang forbrenningen din på nytt sånn at det vil gå lettere etterpå.
I begynnelsen: spis NOK mat og spis ren mat. Ta inn kokosfett (cocosa) i kosten. Dette skal ikke kunne tas opp men går rett til å øke forbrenningen ettersom jeg har forstått ... og siden du har søtsug vil jeg anbefale et tilskudd av krom og antakelig også magnesium for å dempe dette.

Og så finnes det en glimrende nybegynnertråd her inne som jeg er helt sikker på at det snart kommer noen med en link til.