Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-12, 00:32   #42
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Atkins-bar eller 70% sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Jeg blir ikke dårlig i magen av maltitol. Jeg har lurt på om det kan være fordi jeg faktisk tar det opp i tynntarmen lettere enn andre? Nå bilr jo dette uansett spekulasjoner.

Tror jeg skal investere i et slikt apparat som måler blodsukker. Jeg vet jeg ikke har gått ned i vekt i perioder der jeg har spist mye atkins-barer, men så er det jo slik at det er så mye annet som har innvirkninger på vekten. Er det en ting jeg har lært, så er det at man kan ikke stole på at inntak av en viss matvare i løpet av en kort periode, trenger å være en "syndebukk" siden jeg går ned litt i rykk og napp uansett, pluss at fiber og væske og mosjon også har mye å si.

Disse blodsukker-apparatene, er de ubehagelige å bruke? Det må jo nødvendigvis være nåler i de...

Nei, om du får vondt i magen er det fordi du ikke tar det opp i tynntarmen (litt taes opp da) men fordi bakteriene koser seg med sukkeret i tykktarmen som fører til deilige gasser