Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-12, 22:11   #14
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ny på lavkarbo - spørsmål ang dagsplan, trening og generelt

Opprinnelig lagt inn av anefisk, her.

Sliter litt med dette å kjenne på sultfølelsen... Jeg har alltid vært glad i mat, og jeg "overspiser" lett, selv om jeg -egentlig- er mett. Når jeg gjør dette på lavkarbo går det forøvrig også lengre tid til jeg blir sulten igjen, men jeg spiser cirka 3 måltider per dag, og når dagen er omme har jeg spist noe det samme hver dag, noe som virker som en stor mengde i forhold til hva mange andre spiser (virker det som). Har sett at noen har en halv avokado med majones som frokost, noe som ikke hadde holdt lenge for min kropp!

Nå har jeg vel gått på lavkarbo i litt over to uker, dessverre med en liten fyllekule midt i pga. konsert, men føler bare at jeg har est ut siden jeg begynte. Er dette normalt? Å legge på seg med det første når man legger over til lavkarbo?

Noen gjør det, min mann la på seg i de første ukene, for så å gå ned en masse

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat