Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-05, 19:03   #11
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Høyt kolesterol

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Kroppen reglerar själv kolesterolhalten till den nivå den finner bäst.

Att sänka kolesterolet med hjälp av kemiska preparat är meningslöst, och förmodligen skadligt. Någon nytta gör det inte.

Der er forskjell på generellt høyt kolesterol og arvelig/genetisk høyt kolesterol. I sistenevnte tilfelle er det kroppen som ikke klarer å regulere nivået på naturlig måte. Det har ikke noe med kostholdet å gjøre.

Jeg tar HypoCol fordi jeg IKKE vil ta kjemiske preparater for å senke kolesterolet. HypoCol er et helt naturlig produkt som utvinnes fra den tradisjonelle fermenterte røde risen. Fermentert ris har vært brukt som kosttilskudd gjennom 1000 år (Kinesisk medisin) for å sikre sunn blodsirkulasjon.

SPØRSMÅL:
Min bror har også arvelig høyt kolesterol og har fått besjed fra sin lege (i USA) at han må slutte å spise avocado og reker, for det er faaaaaarlig når man har høyt kolesterol. Det høres helt på trynet ut for meg. Noen som har hørt om dette ??