Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-12, 22:24   #25
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Kaare Norum i Aftenposten: Lavkarbo er uanstendig

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Kan det ha noe med aggressiviteten i kritikken og gjøre mon tro? Du var rimelig bastant og sint i den tråden såvidt jeg husker...
Aner ikke hva du mener med at "ingen av dere kom for å hjelpe til" - hvor da?

Hvis du nå har sittet siden før jul og følt det som persona non grata på forumet så er jo det slett ikke bra. Samtidig som alle som har utvekslet meninger med deg fint kan se på det de selv har skrevet, kan det jo være en ide om du ser litt på det du har skrevet, og se om du selv også kan ha bidratt til at debatten eskalerte kraftig?

Jeg klarer ikke helt og se hele likheten i den tråden som ble låst og denne for å være ærlig - men det er jo alltid opp til øyet som ser

Aggressiv? Nei, men jeg var ærlig og lot min skuffelse over å ha blitt lurt ut i antifettgrøfta komme til syne...klandret Norum og co, og fikk som tilbakemelding at de ikke var å klandre, bare meg selv.....
Jeg hevdet de samme synspunktene som du og flere andre hevder, men det ville ikke %&/€#" ha noe av.....og kom med personanngrep som ikke passet seg i en diskusjon..... Vel nok sagt om dette, Norum og Co er ikke langt fra grava så jeg lar dem være i fred og håper de får en bedre kropp å være i neste gang....

Men kjøttet mitt får de aldri !!!

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat