Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-12, 22:52   #18
svingstangdeluxe
Medlem
 
svingstangdeluxe sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 126
svingstangdeluxe er på en erverdig vei

Sv: Svømmetips ...

Opprinnelig lagt inn av Sprettball, her.

Jeg har seriøse planer om svømmekurs! Har meldt ungene mine på kurs. De kan svømme, men ikke crawle.

Selv flyter jeg godt og langt og ikke så veldig tregt, men kan bare svømme bryst. Har prøvd å øve litt på crawl i bassenget når jeg er der med ungene, men er alltid litt redd for at badevakten skal hoppe uti og redde meg (jeg ser nok mest ut som jeg er i havsnød...)

Regner med jeg tropper opp på kurs etter sommeren. Har kjempelyst til å kunne bruke svømming som trening! Men bare brystsvømming blir litt vondt i hoftene, synes jeg, etter en stund.

Fint å ha en treningsform å variere med som er skånsom mot muskler og ledd.

Sprettball.

Kanskje eg også gjer det (går på kurs). Lykke til!! Skulle vore kult å variere mellom bryst, crawl og rygg. Her blir det kun bryst.
No har eg meldt på ungane også - dei skal svømme 2500 m før 31.mars og gleda seg storlig (får håpe det aukar vinnarsjangsane våre )
Blir litt "ståkete" først skal ungane bade ein time, deretter eg 1 time på voksensvømminga. Forsøker av og til å svømme sammen m ungane men det er så masse hopp-og-sprett i stupebrett osv at det blir med livet som innsats..)

__________________





svingstangdeluxe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat