Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her. Det kan være greit og velge middagene sine med omhu. Jeg synes de etter to uker begynner og smake mye skarpere enn i starten, så skjønner hva du mener For min del blir det å handle enkeltprodukter etter sydenreisen, mer etter smak. I dag har jeg "sprukket", dvs det ble en salat med kyllingkjøttdeig, ost, litt paprika og tomat og majonesdressing (100% lavkarbo ja!)- og det smakte ganske godt! Veldig mett halvveis, så jeg har nok redusert magemålet noe på disse tre ukene En kilo i uka ca synes jeg er nesten mer enn man kan forvente på SDS - raskere bør det jo ikke gå. MEN utålmodig!
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Det kan være greit og velge middagene sine med omhu. Jeg synes de etter to uker begynner og smake mye skarpere enn i starten, så skjønner hva du mener For min del blir det å handle enkeltprodukter etter sydenreisen, mer etter smak. I dag har jeg "sprukket", dvs det ble en salat med kyllingkjøttdeig, ost, litt paprika og tomat og majonesdressing (100% lavkarbo ja!)- og det smakte ganske godt! Veldig mett halvveis, så jeg har nok redusert magemålet noe på disse tre ukene En kilo i uka ca synes jeg er nesten mer enn man kan forvente på SDS - raskere bør det jo ikke gå. MEN utålmodig!
Er 2-3 jeg bare får langt oppi halsen, men jeg kjøper ferdig sammensatt pakke så kan ikke bytte ut di middagene Men skal bli godt å lage middagene selv om 3 uker i en ukes tid hvertfall om det ikke skjer noe magisk med vekta.... Her går det mye saktere enn 1kg i uka gitt.... har gått opp,å ned å opp samme kg i 2 uker nå..... da blir man litt lei!