Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-12, 14:09   #447
Albatross
Seniormedlem

Albatross sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 41
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det kan være greit og velge middagene sine med omhu. Jeg synes de etter to uker begynner og smake mye skarpere enn i starten, så skjønner hva du mener For min del blir det å handle enkeltprodukter etter sydenreisen, mer etter smak. I dag har jeg "sprukket", dvs det ble en salat med kyllingkjøttdeig, ost, litt paprika og tomat og majonesdressing (100% lavkarbo ja!)- og det smakte ganske godt! Veldig mett halvveis, så jeg har nok redusert magemålet noe på disse tre ukene En kilo i uka ca synes jeg er nesten mer enn man kan forvente på SDS - raskere bør det jo ikke gå. MEN utålmodig!

Er 2-3 jeg bare får langt oppi halsen, men jeg kjøper ferdig sammensatt pakke så kan ikke bytte ut di middagene

Men skal bli godt å lage middagene selv om 3 uker i en ukes tid hvertfall om det ikke skjer noe magisk med vekta....

Her går det mye saktere enn 1kg i uka gitt.... har gått opp,å ned å opp samme kg i 2 uker nå..... da blir man litt lei!