Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-12, 00:27   #2
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Trenger råd og hjelp til tiden fremover

Huff ble veldig trist nå jeg, etter å ha lest historien din. Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen
Har mistet et par ganger selv, og vet hvor vondt og sårt det er.

Ellers så tenker jeg at planen din høres helt grei ut. Det viktigste er at du spiser på en måte du kan leve med.
Du kan jo også øke endel på karbene og senke litt på fettet til et nivå hvor du er ute av ketose. Da må det selvfølgelig litt testing til før du finner riktig nivå, men det er fort gjort.

Det er flere meninger om det å være gravid i ketose. Selv var jeg i ketose i hele svangerskapet, dog ubevist. Gikk til kontroll på sykehus først hver måned, så hver uke, og det var aldri noen som hadde noen bemerkninger til det, hverken leger eller jordmor. Jordmora sa til og med en gang at det var helt vanlig i den 3. verden.
På dette tidspunkete hadde jeg aldri hørt om hverken ketose eller lavkarbo, og ante egentlig ikke hva hun snakket om.
Jeg drakk 1,5 l skummet hver dag, spiste 4-6 grove knekkebrød med geitost hver dag og middagen bestod stort sett av laks/ørret med masse grønnsaker/råkost og oljedressing. Hvordan det kan bli ketose av det aner jeg ikke

Lykke til