Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Takk, Severina, du har evig rett. Og jeg er nok ikke alltid så streng med seg selv. Misfornøydheten skyldes nok mye at det var en slitsom uke (og at jeg ikke leverte så godt som jeg ønsket meg på jobben.. )
Men det irriterer meg litt at jeg har fått tilbake søtsuget, som egentlig var helt borte. Lavkarbo ostekake og lovlig sjokolade var alt som skulle til. Nå har jeg tatt opp frosne multer og søtstoff, lest vaffeloppskrifter her inne... Offf. Gi meg styrke til ikke å havne der igjen!! I går måtte jeg ha noe mat på vei til hytta rett fra jobb. Det endte med at jeg kjøpte en atkinsbar. Aldri prøvd det før. Off, Off, skjønner at man kan bli avhengig av det. Men det var litt kvalmende... ikke i nærheten av de rene råstoffene vi gjerne snakker om..
Har fått meg en skitur igjen i dag, da, så jeg kan si til meg selv at jeg fortsatt går på ski. En tur i morgen og, så blir det to denne uke, det er ikke så langt fra tre.
Men hvordan greier du å svømme 800 kcal, Severina?? det må jo være minst en time? Blir du ikke helt av i skuldrene og ryggen? Nå har du kanskje svømt litt mer enn meg, da... Svømming og skigåing har vel det til felles at man bruker både armer og bein hele tiden og ganske rytmisk. Mye fin høy puls og fettforbrenning i det.
Ha en strålende lørdagskveld. Jeg skal prøve å unngå de vaflene, og heller ha multesyltetøy på frøbollene i morgen tidlig...

|