Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-12, 21:23   #15
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Opp i vekt når man slutter?

Opprinnelig lagt inn av MadamMim, her.

Det var ikke den vanlige maten jeg spiste som gjorde meg fet, det var sjokoladen...

Ja, jeg har laget sjokolade på lavkarbo, med alt mulig søtning, men det er ikke det samme. Vanlig sjokolade er en avhengig på nivå med røyk. Smaken er ikke problem å erstatte, men det er "virkningen" som må avvennes.

Men all respekt til dere som snur om livsstilen til lavkarbo, jeg skal ikke det. Kun midlertidig :-)

Jeg var avhengig av sjokolade en gang selv, det skremte meg, det kan sammenlignes med narkotika. Jeg ble skremt nok og dermed bevisst og skjemtes over sjokoladeavhengigheten, så jeg kutta det ut tvert en dag og har ikke rørt det siden. Jeg skjønte at det var destruktivitet. Jeg anser det som farlig for meg. Håper du bestemmer deg for å slutte en gang, blir motivert nok. Du er sjefen.