Sv: Trenger råd og hjelp til tiden fremover
Opprinnelig lagt inn av smgj, her.
FrkMarge - har du noen gang fått sjekket anti-TPO (i blodprøve)?(Mulig du har sagt dette før, men jeg har teflonhjerne, altså).
Iallfall - har man slike antistoffer så kan det være vanskeligere å holde på et foster uten stoffskiftebehandling. Til gjengjeld går det gjerne bra dersom man får hjelp.
Uansett - jeg bare kom på det... Lykke til i prøvingen.
Ja jeg har målt dette flere ganger,men takk for opplysningen, for det var jeg ikke klar over faktisk
Jeg har både Hashimotos og graves for å være sikker liksom.
Jeg har jo to store barn fra før, fra forrige ekteskap. Den eldste er snart 15 og det var når jeg gikk med henne jeg fikk Hashimotos. 6 år etter kom lillebror og inen da hadde jeg fått Graves i tillegg.
Men jeg har alltid hatt lett for å bli gravid, også med lillebror gikk klaffet det med en gang. Nå derimot er det verre. Begge abortene har vært MA'er, så jeg mister dem jo ikke, de bare dør. Vesla vi mistet døde av morkakesvikt, men det ble ikke oppdagen fordi jeg hadde diabetes
Stoffskiftet mitt er under nøye kontroll av fastlegen og er inenfor normalen i øvre sjikt, så det skulle ikke være noe problem trodde jeg?

|