Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-12, 16:05   #1044
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

I går kom jeg ikke inn hos garnstudio, men jeg fikk se serviettringene og bordkortene i dag De ser veldig fine ut.
Jeg nærmer meg slutten på Kællingesjalet, skal "bare" strikke den øverste borden. Tror neste prosjekt blir å strikke noe som ligner denne genseren jeg fant på ravelry. Ser ikke ut som om mønsteret er å få tak i, men noen har lagt ut bilder av den øverste blondekanten. Så optimist som jeg er, tror jeg at jeg skal klare å få til noe lignende.

Fin! Ville prøvd å strikke den i omvendt raglan (begynne på halslinninga), og bare felt av mot bærestykket før du kommer til bolen. Da blir det kanskje lettere å få akkurat så vid båthals som på bildet, samt at det er lettere å beregne den rette vidden.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat