Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-12, 19:35   #180
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Albatross, her.

JOjo! : Jeg fikk en gledelig overraskelse! Ned 1,4 kg !!!! Håper det fortsetter i denne trenden, ny rekord!!

WOW! DET må en kunne si var veldig bra! Så hvorfor grue seg slik? Gratulerer med nedgangen; så håper vi det fortsetter den veien.

Opprinnelig lagt inn av jojomesteren, her.

Albatross: hvis det blir som du frykter - kvinn deg opp og husk at egenverd ikke måles i kilo. Og at litt opp gir gode sjanser for litt ned neste uke. Svingninger i løpet av en uke er ikke noe mer enn akkurat det. En uke. Men kanskje du tar helt feil!

Så sant så sant....

kjeks med sesambasis høres jo veldig godt ut; er det disse?
Her har dagen gått som søndager flest; veldig rolig, ryddet klær, ryddet hus, gjort klar til ny uke osv. Deilig å bare ta det med roooo. Det er såpass hektisk i hverdagen at jeg ikke kan annet enn å kose meg mest mulig i helgene. Skulle, burde, ville vært ute og gått en tur, men prioriterte husarbeid. Uten at samvittigheten er mørklagt av den grunn .

Søndag kveld er en god kveld; først er det siste episode av den inmponerende gjengen i Ingen grenser, før vi ser en Iskald verden. Helt utrolige bilder, natur, ja alt. Og vips; helgen er snart ny uke - ønsker dere alle en god uke med god samvittighet alle sammen.

He he he; kvinn deg opp - den likte jeg

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat