Sv: Begynner å bli litt lei nå....
Opprinnelig lagt inn av snartunderhundre, her.
Begynte for ganske nøyaktig 1 år siden på lavkarbo i forbindelse med et forskningsprosjekt. Fungerte veldig bra, og gikk ned fra 126.5 til 103.5 kg på ca. 6 mnd. Målet var rundt 92-93 kg, og alt så selvsagt lovende ut.
Har ikke gjort noen endringer i kostholdet etter de første 6 mnd, men har ventet tålmodig. Det eneste jeg ikke har kuttet helt ut er kaffe og lettbrus. Gikk på forvinteren opp litt, istedet for å gå ned mer. Vekten har stabilisert seg rundt 105-106 kg, og vil ikke bevege seg nedover.....
Skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre. Spiser veldig lite karbohydrater, men måler ikke like nøyaktig som når jeg var på prosjektet. Kan tenke meg at snittet ligger rundt 40-50g pr. dag. Har stort sett kommet inn i en "tralt", men nå er jeg drittlei av å ikke se resultater og er iferd med å finne andre måter å komme meg lenger ned på. Virker nærmest umulig å komme under 100, som har vært det STORE målet. Virker rett og slett som om å endre livstil/kosthold ikke bringer meg helt i havn.
Kommer sikkert masse tips om å begynne å trene. For det første så har jeg aldri klart å trene jevnlig. Hater all form for organisert trening så helsestudio er penger ut vinduet. Er relativt aktiv i hverdagen, men kommer nok aldri til å bli en aktiv turgåer eller jogger.
Noen råd?
Hei, noen matvarer kan være partystoppere eller det kan være at du må ned litt i kalorier for å gå ned i vekt. Selv om du ikke liker å trene, er det nå bare slik at du vil gå lettere ned med litt trening. Ønsker deg lykke til videre. 
|