Sv: Begynner å bli litt lei nå....
Opprinnelig lagt inn av snartunderhundre, her.
@Jabba:
Det er jo ikke riktig, eller du misforstår. Mener ikke jeg skal gå tilbake til "gamle synder" iforhold til kosthold, men dersom det viser seg at lavkarbo ikke gir meg resultater fremover, så vil jeg jo selvsagt heller prøve andre løsninger.
Uansett skal jeg til målet, men har ikke tålmodighet til å vente i månedsvis...dette er ikke "religion" for meg, men en av flere mulige veier til målet. Funker den ikke, finner jeg en annen. MEN det har gitt gode resultater så langt, bare bittert at det ganske plutselig sluttet å ha effekt.
Du sluttet å gå videre ned i vekt i en periode da mange legger på seg - feitetiden på høsten. Så kom julen med sine evt utskeielser...
Du har sannsynligvis nådd et platå der du vil ligge så lenge kroppen din bestemmer, eller du greier å knekke det platået med vold og makt ved en eller annen metode....du er svært fokusert på at du står stille med et matinntak som er likt det du hadde tidligere og stresser deg selv istedenfor å stelle godt med deg selv og prøve å finne ut om du kan lirke litt for å få ytterligere vektnedgang.......
Lavkarbokostholdet har ikke sluttet å ha effekt. Da hadde du jo gått opp i vekt. Det lille du har gått opp tilskrives det økte karbohydratinntaket. Karbohydrater binder vann.
Du har jo gått ned en masse kilo i tillegg til at du sikkert har blitt friskere.... Tenk deg om og vær glad for det du har fått til 

|