Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-12, 20:17   #13
milla84
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 26
milla84 er på en erverdig vei
Unhappy

Sv: Afrikansk mango

Føler meg skikkelig lurt på dette...

fant annonsen via facebook. og leste om "Jenny" som da har testet denne "kuren" leste kommentarene og ble helt i hundre.. bestilte, betalte.. ingen varer i posten enda. bestilte onsdag.. men så tittet jeg innom igjen i dag.. samme side, men nå en ny kur med piller.. men med helt samme tekst under. samme dame, samme kommentarer, men en annen kur.. jeg ble skikkelig skuffet å sendte mail til denne jenny (stod mail adresse under navnet) sender mail, men får svar tilbake att denne mail adressen ikke finnes.. kjenner jeg er skikkelig skuffet nå. bare lureri. jeg er dum som gikk på dette, men trudde dette var en seriøs side fra helsenytt. men har også undersøkt siden. i går på sol.no stod det en side fra kk med samme annonse. de skrev att dette ikke var deres side, men lureri... jeg har jo også søkt mye, å lest fra norske sider att mangoen har hjelpet folk ned i vekt. men tror jeg hadde for store forhåpninger til noe som kanskje ikke finnes.. men OM det kommer i posten, skal jeg jaggu prøve.. kan jo ikke uttale meg før jeg har prøvd.

milla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat