Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-12, 22:10   #8
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva tror dere om dette kostholdet?

Ved tidligere slankeforsøk der jeg har gått ned 10kg på f.eks 1-2mnd med hard trening og lite kalorier har jeg fått underhudskløe, noe jeg har MYE av nå. Så det er jo ikke ketosen i seg selv, men det er den tilstanden som får meg dit.
Aldri hatt utslett før, det er et meget spesielt utslett. Det tørker ikke ut, verker ikke på noen som helst måte, bare er røde vabler under huden. Kan ligne på elveblest, men det flytter ikke på seg når det først har kommet på samme måte. Blir veeeeldig lenge. Fjernes bare helt av å gå ut av ketose.

Prøvde å "sjokkteste" kroppen som jeg liker å kalle det, leve på 300+ karbo om dagen med samme mat som jeg ellers spiser til vanlig på ketogenkost. ALLE symptomer forsvant på under to døgn da også. Ellers har jeg prøvd å ligge rundt 100karbo og da er de også borte, men kan ta en uke før utslettet forsvinner helt.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat