Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-12, 08:14   #35
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Normalvektig og raser ned i vekt!

Opprinnelig lagt inn av Athina, her.

jeg stappet meg full på cavalier sjokolade, atkins barer, kremfløte og nøtter de siste dagene og no er jeg 7 kilo mindre!

Ikke rart! Søtstoffet i den sjokoladen og barene er jo rene avføringsmiddelet!

Om du virkelig tror du har tatt av 7kg fett på to uker så har du spist alt for lite i forhold til ditt energiforbruk. I seg selv imponerende, å ha brukt 7x7000 kcal mer enn du har inntatt på to uker burde rett og slett ikke vært mulig! I følge min kalkulator skulel du da ha fått i deg 3500 kcal mer hver dag for å holde vekta med din ekstreme trening. Synes ikke det du også dette høres veldig feil ut?

Jeg tror fremdeles det er i all hovedsak vann vi snakker om, og at du i realiteten var radmager før også uten at det viste like godt. Men det virker som om du leter med lys og lykte etter argumenter for å gi opp, og da hjelper det vel ikke hva vi sier...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat