Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-04, 18:45   #24
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Har du noengang sett en feit maratonløper? Selvfølgelig trenger maratonløpere massevis av karbo for de drasser da ikke rundt med ekstra energi på kroppen slik som mange av oss her inne. Men det betyr ikke at det ikke er mulig å gjøre ett godt løp uten karbo.

Jeg har fulgt Atkins diett i over to år nå og ligget og vippet mellom å være i ketose og ikke, og det er ikke vesentlig forskjell på prestasjonene om jeg er i ketose eller ikke. Så lenge jeg ikke har sjanse til å vinne ett stort ritt så foretrekker jeg å være i ketose når jeg sykler for da forbrenner jeg mest fett.

Angående sixpack så går jeg ut fra at jeg har en brukbar sådan da jeg er sterk i magen, det er vel bare det at alt fettet på magen må bort først for at den skal komme frem. Det jeg egentlig ønsker meg er kortere magemuskler slik at ikke magen titter frem bare jeg står oppreist.
Med styrketrening tre ganger i uken får jeg lett store bulete muskler uten at kroppen blir stram av den grunn. Vi er alle forskjellige vet du. Noen er tynne og har en stram mage, de kan trene livet av seg uten å få muskler, men hos meg er det motsatt.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat