Sv: Hva tror dere om dette kostholdet?
Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.
Hovedsaklig på oversiden av hendene, noe på underarmer og litt på skuldre og mye mindre på hodebunn. Det er visstnok klassiske tegn på at kroppen er i ferd med å bryte ut i elveblest av en eller annen årsak. Eventuelt at du lever på kanten til at det skal skje.
Det merkelige er at den delen med underhudskløe forsvinner etter selve utbruddet med utslett, da blir det borte fra hender og armer og "alt" jeg har er masse utslett på overkroppen og i armhulene.
Når jeg tenker godt over det da så er det synonyme hver gang at det er perioder der jeg går ned MYE. De periodene jeg har tatt av meg aller mest på ketose er også de periodene utslettet har vært verst.
Som nå i det siste har jeg ikke hatt noe overvekt igjen og har ikke gått ned noe mer, men jeg testet høykarbo igjen for å fjerne utslettet. Når jeg gikk inn i ketose igjen(som var vanskelig denne gangen) så begynte jeg å gå ned fort igjen, 1,5kg i uka selv om jeg er såkalt normalvektig. Og da kommer utslettet som pokker. Før utbruddet og høykarbouka denne gangen så hadde jeg utslett, men det var veldig rolig og bare litt underhudskløe på hendene og da gikk jeg også veeeeldig tregt ned.
Da er det nok ikke det samme. Jeg får ikke utslett av noe slag, Men klør meg til blods på leggene og anklene. Klør ellers stort sett alle steder i tilknytning til lymfer, også i hodebunnen, men ikke der jeg har begynt å få tilbake håret. (ja, mistet håret som følge av slankingen)

|