Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-12, 19:57   #1
Iseliin90
Juniormedlem

Iseliin90 sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Iseliin90 er på en erverdig vei

Min meny og bivirkninger! (Trenger hjelp)

Er veldig usikker på om jeg får imeg riktig og nok fett.. Er helt ny i dette og har bare hatt lavkarbo-kosthold i litt over 2 uker.

Først må jeg bare si at jeg sliter noe utrolig med hodepine, men det er visst normalt leser jeg. Varer det lenge ?

Har til nå ikke telt karb. bare unngått store mengder og spist/drukket det med minst innhold. Og må nesten forhøre meg litt om dagens meny om jeg får i meg nok:
FROKOST: 2 stykker lavkarbo-pizza (møllerens lavkarbo brød blanding som deig) Synes karb. innholdet i den var litt høy,men skal nå følge med om jeg går opp eller ned med og spise 1-2 stykker av og til neste uken. 1 glass funlight saft.

MELLOMMÅLTID: Et halvt rødt eple (vet det er fyfy,men det luktet altfor godt i dag:-p) og en stor kopp frukt te med 6 suketter!!! (natreen)

MIDDAG: Som jeg ennå ikke har spist da formen er laber og sov litt utover dagen. Planlagt at jeg skal lage kyllingfileet stekt i ovnen med cremefraiche,minimais,rød paprika,ost, hvitløk med blomkål attåt.

Skal også prøve og få inn mer vann i løpet av kvelden(sliter litt med vanninntaket) pluss at en del kopper te til må sikkert regnes med, da jeg er blitt helt avhengig av det

Formen min har vært så utrolig ekkel siste ukene, ikke syk ekkel. Føles ut som jeg rett og slett ikke får i meg nok næring. Lest at dette er veldig vanlig i begynnelsen, men blir uansett nervøs. Kan ikke gå ut dørene nesten da jeg er redd for og besvime, en brå bevelgelse og jeg blir så sinnsykt svimmel.

Så nå må jeg bare høre for sikkerhetensskyld høres denne menyen ok ut ?

Første delmål !
Iseliin90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, før start på ketolyse Svar med sitat