Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-12, 21:58   #8
wbh88
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2011
wbh88 er på en erverdig vei
Smile

Sv: HJELP! Kreatin, ZMA og Protein

et kan høres drastisk ut, men kroppen har som sagt fungert overraskende bra hittil. Jeg vil ikke si jeg er i "full sving" hver økt, men det er for all del motstand;p
Det er ikke noen spesiell grunn til at jeg går så hardt ut, annet en at jeg har flyttet hjem fra studier til den gudsforlatte plassen jeg er ifra for en halvårsperiode, og der er det ikke så mye annet å slå ihjel tiden med annet en trening. Itillegg trives jeg godt med å trene og jeg blir rastløs av å sitte "på ræva" en hel dag uten trening. Jeg kan jo kanskje nevne at jeg har spist LCHF siden slutten av august og har hatt veldig god utelling både når det gjelder vekt og cm. (rundt - 18kg og -16cm rundt livet). Så det er vel kanskje rastløstheten og jakten på den berømte sommerkroppen som tar meg litt (okey, det hørtes kanskje litt patetisk ut, men dere skjønner vel kanskje hva jeg mener?)?
Men jeg tar rådet deres og kutter en kardio i uken foreløpig så ser vi hvordan det går Kan jo alltids fylle det tomrommet med litt skolearbeid f.eks.

Igjen, tusen takk for svar!

wbh88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat