Tråd: Dørstokkmila
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-12, 19:37   #7
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Dørstokkmila

Det er flott om du kommer deg på et treningssenter, men om du ikke er helt der ennå, kan du jo begynne hjemme? Jeg tar knebøy når jeg pusser tenner, situps når jeg har lagt meg i sengen og danser til musikk hjemme i stua når jeg har lyst. Og så går jeg tur rett før jeg legger meg om jeg har mulighet. Da har jeg fått energi igjen, så da går jeg, selv om det er sent. (og så trener jeg styrketrening i studio 2 ganger i uken...)

Begynn i det små, så kanskje du kommer deg på treningssenter etterhvert? Alt som er "må" er kjedelig. Alt som er "kan" er bedre...

Du kan faktisk trene hjemme, om du vil...

Lykke til!!