Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-12, 22:06   #30
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Hva tror dere om dette kostholdet?

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Vet ikke helt, jeg vet at jeg har vært i ketose opptil 50karbo, men har ikke testet grensene veldig. Håper jo på at jeg ikke er i ketose på 60, hele formålet med å øke er å komme ut av ketose for å bli kvitt utslettet

Ser Torkild skriver i boka si at man burde øke 5-10 karbo hver 14. dag etter ketolyse, hvorfor kan jeg ikke bare klinke på til 60 med en gang? Vil jo sikkert gå opp vannvekta fortere, men det må jo jevne seg ut etterhvert uansett? Enten så tåler jeg å spise 60 karbo ellers gjør jeg det ikke liksom.

Jeg blir både skjelven og uvel om jeg spiser for mye karbo på en gang, så mulig det er noe i det Torkild sier....kanskje bra å lirke seg oppover til en finner grensen for hvor en befinner seg vel?

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat