Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-12, 11:40   #7
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Psykisk helse og lavkarbo

Jeg har bla diagnosene posttraumatisk stress syndrom og ME.
Nå er jeg på mitt 3. år på lavkarbo og merker stor bedring, både på aktivitetsnivået, hva jeg orker psykisk og fysisk, mindre smerter og et enda mer positivt og lysere sinn.
Det å være sosial feks, har vært en kjempeutfordring som har kunnet gjøre meg så tvers igjennom sliten at jeg ikke engang har klart å få med meg hva de rundt meg sier, det har blitt en strøm av uforståelige lyder. Har bare vært å sette seg selv på autopilot for å orke.

Som en følge av dette mener verdens beste doktordame at kroppen min har fått "gjennomgå", et svært ustabilt stoffskifte og svært lav blodprosent samt mye fysiske smerter.

Nå er stoffskiftet stabilt, blodprosenten min på svimlende 11,2! Og rundene med de store smertetoppene er sååå mye mer sjeldne!

Føler meg så "sterk" nå at jeg er klar for å ta tak i mer av årsakene til bla posttraumatisk stress syndrom diagnosen!

Dette er noe som hadde vært helt uaktuelt før lavkarbolivet og alt det positive det fører med seg!

Krysser fingrene for deg, og håper du også er blant de som vil få slike herlige bivirkninger av dette kostholdet!

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat