Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-05, 09:30   #5
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: noen som har noen tips?

Opprinnelig lagt inn av minimor

vel.. jeg skal ned et par kg nå.. er ikke lenge igjen til målet mitt.. men plutselig stoppet d litt opp, jeg startet på p-piller og jeg gikk opp en halvkg.. hva kan jeg gjøre for å gå ned fire kg før jul? pleas hjelp meg..

Spise tre måltider om dagen, med 20-30g proteiner (150g kjøtt/fiskemat, 120g ost 3-4 egg), med sunn olje (oliven og raps er veldig bra-kaldpresset sådan), og ha rikelig med grønnsaker til.

Hvis du lar være å spise, så stiler kroppen din seg på sparemodus, og du vil ikke gå noe særlig ned, og det du inntar vil kroppen lagre så godt den kan.
Hvis du spiser som over, så vil kroppen din mest sannsynlig balansere seg.
Ikke alltid vekten viser så mye, for noen ganger får man mer muskler og mindre fett, og muskler veier mer enn fett. Så et målbånd kan ofte værenyttig også. Samt å følge med på hvordan klærne sitter.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat