Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-12, 23:52   #15
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Hellokitty0210, her.

Var overvektig for 5 år siden , gikk ned litt over 10 kg da, men det kom av at jeg spiste VELDIG mye godis.(lavkalori, tror jeg mistet mye muskelmasse og ja)

Jeg er normalvektig, men har tatt kroppsanalyse, og fettprosenten min er godt over normalt, og muskelmassen for liten.. I kroppsanalysen kom det fram at jeg måtte gå 5 kg fett, og legge på meg muskler.

Men ellers hvordan så dagsmenyen min ut?

Ok, du har en fin meny, synes jeg. Om du spiser karbohydrater hovedsakelig fra grønnsaker vil du ligge lavt på karbohydrater og med nok protein vil du trolig få en ønsket fordeling av muskel og fettmasse. Finn en måte du kan like å spise på resten av ditt liv uten at det utelukker at du varierer valg av matvarer etter lyst og behov, selvsagt. En livsstilsendring som vil få gode resultater i det lange løp. Jeg gikk ned ørlite grann hver mnd fordi jeg hadde så lite å gå ned, men siden det gikk rett veg var jeg fornøyd, fordi det ville ikke ha skjedd med høykarbo uten å sulte veldig. Nå er jeg kjempefornøyd fordi jeg kan spise god mat og aldri sulte mer i resten av mitt liv, noe jeg har gjort fra jeg var 16 til 37. Håper du får det likedan. Lykke til!