Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-12, 20:16   #754
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

jeg synes diett.no' s veiledning stemmer bra for meg. Kanhende man tåler mer fettkalorier enn kalorier fra karbohydrater men å holde seg til 2300 skulle være mulig uansett vel? 766 kcal i 3 måltider dgl er mettende det vel?

Ja, når du sier det slik, så er det jo mer enn nok. Når jeg spiser magert (knekkebrød eller salat eller kyllingfilet med grønnsaker) så går det jo helt fint. Men om man tar på rømme og avokado, og spiser kjøttdeig og ost, så blir det fort mye kcal. Takk for svar :=)