Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-12, 20:50   #5
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: PCOS og hyperthyriose autoimmune sykdommer?

Kanskje en idè og få i seg litt soya
Det senker stoffskiftet.
9.januar var min FT4 25,9 og TSH 1,1, men stoffskiftet er faktisk lettere og leve med nå enn det har vært på år.
Jeg holder nå på og få sjekket ut hjertet fordi min hvilepuls/i ro-puls danser polka mellom 52 og 140 Jeg ser det ofte på blodsukkeret før pulsen finner på sine krumspring, så jeg er helt overbevist om at sykdommer kan påvirke hverandre (noe også endokrinologen min støtter; har endelig fått min egen endo som faktisk ser meg som en helhet og ikke bare masse forskjellige sykdommer).
De sjekker også om det er svulster i biskjoldbruskkjertlene mine. Disse er normalt sett helt ufarlige, men kan påvirke puls og hjerteslag. Og ikke minst om jeg har adrenalinproduserende svulst i binyrene (feokromocytom). Det kan gi sånne enorme svingninger som jeg har.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat