Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-12, 22:37   #756
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

400 g kjøttdeig til frokost er ganske voldsomt, men det motsatte trenger ikke være spise magert! Halver kjøttdeigmengden og det andre, så er jo alt ok? Du trenger ikke både rømme og avokado OG ost på kjøttdeigen din heller Spis heller mer grønnsaker attåt

Ja, dette var et engangstilfelle... Jeg bruker å dele opp dette i 3 måltider, men var veldig sulten i dag... Bruker også å spise dette med salat, men hadde ikke i dag... Takk for tilbakemelding! Ps, digger profilbildet ditt! Vet jeg har sagt det før, men måtte bare si det igjen