Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-05, 13:15   #8
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Likte dere Harry Potter-filmen? *spoilers!!*

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Jeg syntes filmen var veldig bra jeg, de tre første filmene manglet jo også en god del i forhold til bøkene. Men samtidig må jeg si at jeg ikke fikk tid til å lese boka på nytt før jeg så filmen da, så det begynner kanskje å bli en stund siden jeg leste den.
Men jeg har funnet mange flere feil og mangler på de forrige filmene.

Tror det stort sett er sånn at det skal mye til å få til en film som er like bra/bedre enn ei bok. De som så ringenes herre, og leste boka, vet at der også manglet det kjempemye i forhold til boka.

Jeg syns ikke de tre forrige filmene var så voldsomt mangelfulle i forhold til bøkene, ikke slik som denne!! Her manglet det jo vesentlige ting, som feks det at Hagrid er halvt jøtul, noe som påvirker MYE av handlingen i bok 5, Harry vant pengene som får tvillingene til å starte morobutikken sin, noe som også er MYE med i den femte boka - de bruker jo hele skoleåret på å teste ut morosakene sine på elever, historien om Bart JR var totalt forandret og utrolig mangelfull, osv osv. I de forrige filmene manglet det bare småting, som egentlig ikke trengte å være med heller.
Jeg syns absolutt denne fjerne filmen var utrolig mye dårligere enn de tre forrige når det gjelder bøkene. Ser vi KUN på selve filmen og ikke tenker bokmessig, så var den jo helt grei.