Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-12, 16:46   #192
Fedona
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av jojomesteren, her.

Mmm - den yogaen hørtes deilig ut! Jeg trente mye yoga før, men har falt av lasset. Merker det veldig godt i skulder og rygg, og stivhet generelt. Skal begynne igjen. Skal ha to ukers vinterferie på hytta, da blir det yoga nesten hver dag.

Jeg har ikke fått med deg at du ikke kan trene/ ikke restituerer deg. Tror ikke jeg har hørt om det før - vil du fortelle hvorfor det er sånn? Hørtes ikke noe greit ut!!

Og du, den rødvinen blir jeg med på i kveld! Sitter på fjellet med gemalen og nyter livet. En skitur nå, så en god bok og en bedre middag - med rødvin - i kveld!

Jeg fikk diagnosen Postviralt Kronisk Utmattelsessyndrom i fjor... Har hatt melkesyresmerter i 1 1/2 år. Begynte å trene (med personlig trener) for å få mer energi... Visste ikke da at det var denne sykdommen jeg hadde. Jeg ble kjempedårlig av treninga og har hatt smerter siden... Har blitt litt bedre nå, derfor ville jeg prøve yoga for å se om dette er noe jeg kan drive med At kroppen ikke restituerer seg etter trening er en av de symptomene på denne tilstanden. Må leve livet annerledes fra nå av, fordele den lille energien jeg har slik at jeg ikke blir liggende igjen. Dårlig konsentrasjon også, det er derfor jeg ikke skriver så lange innlegg her inne Men håpet og troen på å bli frisk er der

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat