Opprinnelig lagt inn av langaard, her. Åff kårs
Opprinnelig lagt inn av langaard, her.
Åff kårs
Døktig dame du! Gårdagen var forferdelig. Jeg trodde ikke jeg skulle overleve dagen. Vondter overalt, pustestopp midt på lyse dagen og jeg måtte ha handlevogn å støtte meg til mens vi gikk rundt på kjøpesenteret. Jeg ringte til søster og gråt mine modige tårer om hvor ille jeg hadde det, søster trøstet som best hun kunne og tilbød seg å spandere en sydentur på meg bare for at jeg skulle komme meg litt bort å slappe av. I går virket det som en veldig god ide. Jeg gikk å la meg før klokken seks i går kveld. Vaket litt pga av MGP, men ikke såpass lenge at jeg fikk med meg avstemningen. Våknet i dag klokken morgen sju. ALLE vondter var fullstendig borte! Jeg lå en god stund og bare kjente på at det ikke gjorde vondt noen plasser. Omsider stod vi opp, lagde oss frokost og gikk en lang god tur ute i det fine været. Fremdeles ikke vondter. Kom hjem, kokte kaffe (DET skjer ikke ofte i dette huset) og stekte vafler. Fremdeles ingen vondter. Lagde middag, spiste middag og ryddet opp. Fremdeles ingen vondter. Nå sitter jeg i senga for å se nye episoder av x-files jeg fikk av barna i morsdagsgave. Jeg tør ikke teste kroppen min mer i dag. Den har vært sååååå snill i dag og jeg håper at det fortsetter i morgen. Så selv om jeg av og til får heftige tilbakeslag så merker jeg at kroppen sakte, men sikkert blir bedre og bedre. Jeg tror tredemølla har mye av æren. Om ikke så veldig lenge skal jeg prøve meg på ellipsemaskina og denne: Sist gang jeg så midjen min hadde jeg brukt denne. Den er tung, men effektiv! Hurra for nytt pågangsmot og ny giv!