Sv: Februartrening 2012
13.feb:
Forkjøla, men dro på spinning hvor man kunne se pulsen sin på storskjerm. Morsomt.
En intervalløkt i terskelsonen stod på programmet i dag, 4 pulstopper hver på 8 minutter.
Gjennomsnittspuls på 84% gjennom den timen det varte, makspulsen var på 94% i dragene og fordelingen var 20 minutter i sone i3 (80-87%) og 20 minutter i sone i4 (87-94%), 11 minutter i sone i2 (72-80%), resterende i oppvarming.
Begynner få god kontroll på å holde pulsen stabil under arbeid og det er jo bra. Kjenner dog at forkjølelse er ikke optimal intervallform, så var vanskelig under oppvarming å ligge under 72% puls. Snørr, svette og sikkel rant fritt fra begynnelse til slutt 
Ja, jeg sikler, er det unormalt eller? haha, klarer ikke mobilisere krefter til å hverken tørke opp eller holde kjeften lukket under intervalltrening jeg.....litt sån Ole Einar Bjørndalen fakter, hehe.
Tørka selvsagt opp etter meg da 
Selvsagt sideplanke etter trening, 3x65sek. Brukte en slik myk lav ball å legge føttene oppå. Anbefales, du må bruke enda mer krefter for å holde balansen og dette ga verdifull trening. Så folkens, bruk en slik flat, myk ball som gjør at du må bruke hele kroppen for å holde balansen! Dobbel treningseffekt!
Kcalorier forbrent ifølge min Polar RS800CX: 707. Syntes det hørtes litt vel mye ut, så ta nå det med en spade salt...
Restitusjon:
Sitter nå på pub i Lillehammer og har sørget for en Bache Xo og en Bells Whisky som restitusjonsdrikk. Digg
|