Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-12, 23:08   #15
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: VektØKNING (!) etter 4 uker på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av insale0309, her.

Jeg synes å ha hørt at gode treningsøkter setter igang forbrenningen? Jeg skal prøve meg frem med mer grønnsaker og mer variert kost, kutte ut meieriprodukter og tilføre mer fett i kosten. Så gjenstår det å se. Er det flere som har opplevd å øke i vekt etter 4 uker?
Skal lese litt her inne på forumet og følge deres tips ellers, så krysser jeg det jeg har. Om det ikke fungerer de neste 2 ukene er min lavkabro-tid over....dessverre...Dette koster både tid, penger og mentale krefter :-(

Syns du skal ta det litt med ro, og la kroppen få venne seg til det nye kostholdet. Min sambo økte i vekt den første tiden på lavkarbo, for så og gå ned 26kg i løpet av ca. 4mnd
Fortsett med treningen, og ha litt tålmodighet

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat