Sv: Oppsigelse og ny husleie
Opprinnelig lagt inn av langaard, her.
Litt i overkant skadefro, var ikke du fattig en gang? Iallefall mora di etter hva du ar fortalt.
Både jeg og mora mi betalte regninger og overholdte forpliktelser. Levde heller på vann og ingenting fremfor å gi faen i andres liv.
Ære og ansvar lærte jeg og forventer det samme av andre voksne. Det er fremdeles stor forskjell på det å ikke ha evne og det å ikke ha lyst.
Skal oppklare litt mer. Min leieboer inngikk en ny leiekontrakt med en annen utleier mens han fremdels var bundet av oss.
Han trodde vi ville være greie mot han og la han flytte ut før tiden og slippe betale 2 steder. Vel, DET kunne han altså ikke fordi det passa meg midt i ræva enkelt og greit.
Men siden han mente vi var så dyre (hadde da bodd hos oss i 2 år allerede ), så ville han flytte ut. Fett nok det, men oppsigelsestid er oppsigelsestid og jeg har da andre ting å drive med enn å være "curlingforeldrene" til en voksen mann på 27 år med familie?
Så der begikk han en major feil og stod til ørene i dritt fordi han selv ikke hverken brukte hodet eller informerte oss. Kunne vel ikke lese heller antar jeg.
Det er da vel ingen av oss utleiere som driver veldedighet overfor dårlige betalere er det vel?
Sist redigert av ToreH : 14-02-12 kl 00:22.
|