Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-12, 05:42   #35
frkjenssen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 5
frkjenssen er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av helene 82, her.

Jeg har også bestillt dette afrikansk mango greiene dessverre. Jeg har prøvd og ringe det nr, men kommer ikke igjennom. Etter hu har sagt tast en for norsk, på et utrolig dårlig opptak på norsk, blir det bare lagt på. Har søkt opp nr og e- mail og siden og alt, men ingenting av det eksisterer egentlig. Hvordan skal man få sagt opp da slik at de ikke trekker penger på konto da??? Og hvem henvender man seg til i en slik situasjon. Det går jo egentlig ikke ann og få stoppet det selv. Det er vel ca 10 dager siden jeg bestillte, har heller ikke fått produktene så jeg er skikkelig lurt..

helene82, du kan ringe 80017399, jeg prøvde ett par ganger før jeg kom gjennom. trykker du 2 for norsk etter det flotte norsk opptaket får du beskjed om å ringe tilbake på et annet tidspunkt.. så dette er ikke et sjakktrekk. trykk 1 for engelsk. de gjør seg lettere å forstå selv om du ikke er flink i engelsk. be dem om å cancellere abonnomentet ditt, men at du vil ha den første pakken men at de ikke skal trekke noe mer fra kontoen din og at du ikke vil ha flere forsendelser etter den første. du trenger ikke bestillingsnummer, bare etternavn , fornavn og bekreftelse av e mail. Men fort deg. for etter 17 dager fra den dagen du bestilte produktet, vil du bli trekt 600 pr produkt

frkjenssen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektklubben Svar med sitat