Tråd: Drittlei GR!
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-12, 19:12   #16
Snuppe09
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2012
Snuppe09 er på en erverdig vei

Sv: Drittlei GR!

Hei igjen dere! Var en stund siden jeg bestemte meg for å prøve mer lavkarbo enn GR og etter det har jeg gått ned litt (wow!)... Men er fremdeles ikke fornøyd og føler at jeg får dårlig samvittighet når jeg putter noe i munnen - uansett hva det er liksom.... Forrige uke prøvd jeg fedon lavkarbo bare sånn for å se om det gjorde noe forskjell og da gikk jeg ned 1kg!!

Denne uka skal jeg hjem til foreldrene mine med snuppa og siden mamma lever lavkarbo så er det mye lettere i oppstartsfasen tenker jeg!
Jeg skal da på LCHF for fullt (mamma spiser ketogent så det blir ikke sååå strengt, kanskje i starten), men jeg ser frem til det!

Må legge til at jeg har økt treningsmengden min betraktelig i løpet av GR-kurset (kursleder er også gruppeinstruktør der jeg trener) og til og med hun er overrasket over at jeg ikke har gått ned mer. Hun oppfordrer faktisk til å prøve mer lavkarbo siden GR ikke funker maksimalt for meg lengre. (jeg gikk ned 25kg på GR før jeg fikk barn, men etter en sinnsykt hard fødsel med mye mangler av div ting er forbrenningen min bare blitt rar og tåler ikke karbo like bra lengre).

Skal lese nybegynnertrådene en gang til nå!

Snuppe09 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat