Sv: Trenger litt råd, snille dere
Opprinnelig lagt inn av steres, her.
Jeg trener styrke selvom jeg er i ketose. Vondt den første uka eller to ellers er det det greit. Jeg varmer opp på ellipsemaskin, men blir fort stiv i kropp under kondisjonstrening da dette er normalt i ketose. Det jeg tenkte, var at du kanskje kunne ta en kroppsanalyse der du trener (om du trener på senter vel og merke) De testene heter Tanita (!??!) tester og måler bla. fettprosenten og hvor mange kalorier du forbrenner per dag, som jeg tror for din del er det viktigste. jeg gikk opp i vekt da jeg begynte å trene men dette har stabilisert seg. Du spiser jo veldig bra (ettersom du ikke vil i høy ketose) Spiser/ drikker du noe kunstig søtning? Har du regnet ut kaloriinntaket ditt? Bare noen tanker....
Tusen takk for svar! Jeg har tatt en sånn test. Jeg forbrenner litt over 1500 kcal, men du har gitt meg en liten aha-opplevelse. Jeg har ikke tenkt at det sukkerfrie liksom skulle ha noen betydning. Jeg kan tygge en pakke ekstra om dagen og få i meg 1-2 esker med lackerol.... La inn dette på diett - da fikk jeg sjokk. Så nå holder jeg på å kutte ned på det tullet! Håper det er det som gjør at vekten går som en jo-jo og ikke vil lenger ned.
Jeg skal også følge litt nærmere med på kaloriinntaket.
Igjen, tusen takk for at du tik deg tid til å svare:-)
|