Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-12, 15:26   #22
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Trenger litt råd, snille dere

Opprinnelig lagt inn av Petronelle35, her.

Tusen takk for svar! Jeg har tatt en sånn test. Jeg forbrenner litt over 1500 kcal, men du har gitt meg en liten aha-opplevelse. Jeg har ikke tenkt at det sukkerfrie liksom skulle ha noen betydning. Jeg kan tygge en pakke ekstra om dagen og få i meg 1-2 esker med lackerol.... La inn dette på diett - da fikk jeg sjokk. Så nå holder jeg på å kutte ned på det tullet! Håper det er det som gjør at vekten går som en jo-jo og ikke vil lenger ned.

Jeg skal også følge litt nærmere med på kaloriinntaket.
Igjen, tusen takk for at du tik deg tid til å svare:-)

Lackerol er ikke noe godt alternativ, store ifa og fribol er bedre karbomessig. Og mengden begrenser seg fordi ved inntak av en hel pose/boks får man vondt i magen, de fleste, ihvertfall. Tyggis har lav GI og du inntar ikke mange karbene av de om gangen så det har ikke så mye å si på vekta selv om det blir en del karbo tilsammen, ikke for meg ihvertfall. Jeg tygger nesten hele dagen