Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-12, 18:07   #212
suverene severina
Medlem

suverene severina sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 57
suverene severina er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Jojomesteren: måtte flire når jeg leste om dine konstante 74,4 kg, kjente meg veldig godt igjen! Jeg har også følelsen av at det er der jeg vaker rundt, mer eller mindre konstant. Rent bortsett fra en 5 kg økning før jul forrige fredag så jeg 72 tallet, riktignok m ,9 etter, men det gir håp. I dag ( offisiell veiedag) var jeg på 73,5 og siden jeg driver m snikveiing, vet jeg at 74 tallet også har vær ukas tall.

Det jeg trøster meg med, er at når jeg ser på målingene siden nyttår, så går det nedover. Jeg har stadig litt platå-følelse, i den forstand at kroppen må stabilisere seg en stund, før den vil gå videre ned. Så da forsøker jeg å holde motet oppe, fortsette å være flink m mat og trening, og prøver å ha fokus på set som er bra.

Jeg lærer stadig noe, visste ikke at tomat regnes for å være en stopper?? Og har ikke tenkt å forholde meg til det heller, all den tid jeg elsker tomat!!!
Er imponert over skigåinga di!

Velkommen tilbake tidleg og cyan - og hva gjelder treningssenter har jeg det som deg, blir mye mer sliten av at noen "pisker" meg enn når jeg skal gjøre det sjøl. Da er det mye vondt i vilje..... Og det er en motivator å tenke på pengene som uansett renner ut hver mnd- støttemedlem kan jeg være hos sosbarnebyer el, men treningsbransjen trenger det ikke!

Ha en fin kveld alle sammen!

Kjære dagbok
suverene severina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mest i retning Hexeberg/LCHF Svar med sitat