Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-12, 10:03   #9
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Synes hun virker ganske oppegående, jeg! Nå er vi jo fra samme by og hun har rykte på seg for å være temmelig smart, faktisk.. Smartere enn de fleste. Dette var lenge før hun begynte å blogge. Men hun lever jo et litt annet liv enn de fleste av oss og da får man kanskje prioriteringer "normale" folk ikke helt kan forholde seg til eller kjenne seg igjen i.

Jeg reagerer også på at hun bare endrer litt på andres oppskrifter og legger det frem som noe helt fantastisk, nytt hun har skapt. Men virker ikke som at folk bryr seg så veldig om det.

Nå er vel denne boka rettet mot leserne av bloggen hennes, først og fremst. Og serveren til Lille måne brøt ned bare minutter etter at hun hadde lagt ut link til forhåndsbestilling, så den selger nok som varmt hvetebrød. Hovedleserskaren er vel rundt 15-16-17 år og de kjøper den vel ikke for oppskrifter, men fordi at den er skrevet av henne. Jeg leser bloggen, men synes den virker litt vel glossy til at jeg gidder bruke penger på den. Det at oppskriftene som regel ikke er hennes engang er en avgjørende faktor.