Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-12, 10:50   #21
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Veldig enig med Supera. At noen har en stil og fremtreden - og livsførsel - som er fremmed fra min egen, betyr slett ikke at vedkommende er lite oppegående. De gangene jeg har blitt lenket til å lese noe av denne dama har det tvert i mot vært svært intelligent og stødig lesning, spesielt når man tar med i betraktning hvilken bloggkategori vi beveger oss i og hvilken demografi som utgjør den store, begeistrede prosentandelen av hennes publikum.

Det er fint om man oppgir gode kilder eller hva man har tatt utgangspunkt i for oppskrifter, selvfølgelig, men jeg forventer egentlig ingenting utover at man forholder seg til eksisterende lovverk - og det gjør hun jo.

Kommer til å se etter boka i butikken, jeg - det kan godt hende den er akkurat like inspirerende å bla i som de andre oppskriftbøkene jeg vanligvis oppsøker.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat