Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-12, 11:02   #22
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

De fleste som lager noe, være seg kunst, musikk, skriver bøker osv finner inspirasjon fra andres verk. De færreste er orginale. Jeg synes hun er smart, men at de som kjøper boka er litt dummere siden de betaler for noe som er gratis på nettet. Men kanskje de vil ha det i en bok, og det er jo greit og forståelig. Jeg synes all info skulle være gratis, ikke noe noen eier selv. Nå gir hun ut bra oppskrifter til folk utenfor vår lille lavkarboverden her inne, det er bra sånn at det blir mer allmenngyldig. Ære eller ikke, penger eller ikke, det betyr lite for meg. Jeg ville ikke fått folk til å kjøpe så mange bøker med det samme innholdet som i hennes bok, men nå blir disse oppskrifter spredt fordi hun er mer kjent. DEt er bra.