Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-12, 18:19   #59
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Jeg kommer helt sikkert til å kjøpe denne boken. Faktisk ønsker jeg meg denne boken. Ikke fordi jeg ikke kan lage mat eller trene. Ikke fordi jeg vil at mannen min skal kaste ut alle datamaskinene i huset og erstatte disse med en fotball heller. Men jeg leser Hexeberg, Fristende Lavkarbo og jeg veit ikke hva, litt for å støtte dem i deres "arbeid" og for å bli inspirert.

Jeg liker følelsen av papir mellom fingrene, se bilder, krølle meg opp i sofaen under teppet med en bok. Og om denne utskjelte fruen kan inspirere min stedatter på 14 til å trene og spise sunt istedet for å gjøre som flere av de andre i sin klasse (dvs drikke alkohol og ha sex med gutta på trinnet over) så kan jeg ikke gjøre annet enn å si: Jeg ville kjøpt to bøker!

Det er jaggu ikke rart det er krig her i verden, når man ikke kan skryte av hverandre eller unne andre suksess. Og hadde jeg hatt like mange penger som frua skulle jeg hatt to rom med klær og sko! Men i likheten med Møbelfrue her inne, kan jeg konkludere med at det ikke er fett å være Nerdefrue heller.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat