Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-12, 23:20   #85
janmesi
Medlem

janmesi sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 50
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Hei folkens,
jeg registrerer kommentarene deres. Men jeg må få ta min forfatter i forsvar her. Caroline kan bli en ny fremtredende talsperson for LCHF i Norge, noe vi trenger, i boken står hun ærlig frem og forteller om hvordan hun har fått det bedre med LCHF og appellerer til yngre lesere, ja.

Ja, det er ikke en ren LCHF kokebok - men en livsstilsbok av en litt lettere karakter.

Som forlegger i Lille Måne har jeg vært med på å gi ut tyngre bøker som Bedre uten brød, Matrevolusjonen, Kolesterolbedraget og annet. Nå ønsker vi å stimulere en annen målgruppe.

Hvordan kan dere vite at oppskriftene i boken er kopiert? Det er ingen av dere som har lest manuset! Hvorfor spre slike tullete kommentarer? Cecilie vil bli en ny og viktig alliert for oss alle i lavkarbo/LCHF bevegelsen.

Manuset er fremdeles i arbeid, og dere får se oppskriftene når boken er klar i slutten av mars.

Caroline "fotballfrue" har en helt annen "approach" enn de fleste av våre andre utgivelser, og jeg tror ikke målgruppen vil bli skuffet.

Caroline har måttet tåle mye kritikk og mye jantelov fordi hun som ung, slank og vakker jente med suksess har gjort ting på en annen måte enn tidligere i Norge. Tro meg - hun har mer på hjertet enn hva som kommer frem i bloggen, og vi ser frem til å løfte opp debatten ovenfor en ny målgruppe denne gangen om riktig kosthold og trening - jeg er veldig glad for å ha fått henne i forfatterstallen. Selv om det hun forteller vil være kjent stoff for mange av dere, så vil det for målgruppen vår og hennes være "nytt".

Og det er det vi ønsker med denne utgivelsen - nå en ny målgruppe og få med flere på LCHF-laget. Jeg hadde håpet på støtte fra leserne på lavkarbo.no.

God helg!
Jan