Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-12, 18:23   #14
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør dere når dere ellers ville blitt på sofaen og bestilt en pizza fra Peppe

Skjønner ikke hva som skjedde med linken. Den virket da jeg prøvde den!
Men du skjønte poenget i hvert fall. Naboen og søsteren hennes + datteren til en venninne har cøliaki og jeg vet derfor at glutenfritt på Peppes faktisk er glutenfritt. Ingen av dem har noen sinne reagert på maten der!

Rart med det når matmor er satt ut av spill. Så langt jeg kan planlegger jeg når jeg vet jeg skal ha en operasjon eller noe i den dur, men innimellom skjer det ting man ikke kan planlegge for og da ser man virkelig hvilken jobb man gjør til daglig. Her i huset spiser de jo all junkfood som er oppfunnet, og i slike "nødsituasjoner" er det godt å kunne ha noe slikt å ty til. Det er jo ikke noe de spiser ofte uansett!

Og du, jeg tror til og med du får kjøpt glutenfrie pizzabunner i vanlige matvarebutikker!