Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-12, 19:13   #12788
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Alderspoengene skal være der. Samordna opptak skal regne det med tror jeg. Men å så spennende da! Hvilket studie har du søkt?

Jeg lette rundt over alt, men fant det ikke. Vet du hvor på nettsida jeg må navigere meg for å se dem?

Jeg søker i utgangspunktet på Nordiske studier, mitt førstevalg er Nordisk språk og litteratur og norsk som andrespråk.
Og det er veldig spennende! Jeg har ikke det beste snittet fra vgs, på grunn av mye skulking og mangel på innleveringer ... Jeg hanka inn artium med nød og neppe. Litt kjipt å tenke på nå, for jeg kunne ha gjort det så mye bedre hadde jeg ikke vært en sånn opponerende drittunge. Derfor betyr jo disse alderspoengene så mye ... Så det er litt i overkant spennende! Men jeg er "heldig" da studieretninga jeg vil gå for er nytt fra i fjor, så det er ikke regnet ut noe poenggrense, og jeg håper det er såpass "spesielt" at ikke så alt for mange søker på det. Har ellers gardert meg med 2.- og 3.-valg. Eeeeep!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥