Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-12, 19:29   #216
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Så godt at du ikke føler ferien er ødelagt om du ikke når målet med 200 km på ski; det kan jo hende været blir så ille at det ikke blir mulig med skitur? Jeg liker ikke helt at du mangler feriefølelsen, men sitter med jobbtanker da.... Håper du får dreis på tankene slik at du kan lade batteriene - sitter med en følelse at det er viktig for deg? Flott at du lar fagbbøkene være! Nyt ferien din - 2 uker i fjellet høres helt deilig ut!

Kanskje jeg burde ha sjekket hvor mange kh jeg spiser om dag? Kjekt å vite om ikke annet? Spiste frokost i 10-1030 tiden i dag, og gikk en lang tur i ettermiddag (2,5 timer) så neste måltid var ikke før i 18-1830 tiden. Ikke noe blodsukkerfall/problemer, kun litt sultenimageknurring mens jeg gikk. Tenkte veldig på det du sier Jojomesteren; kroppen får ta energi fra eget depot på treningsturer. Sånn sett burde det gi utslag etter dagens tur Blir spennende å høre erfaringene dine fra utforskningen nå.

Jeg kom over denne siden i dag: http://www.klikk.no/helse/dinlavkarb...icle690423.ece

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat