Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Isdag har jeg spist tre fastelavnsboller en m smør og brunost og to m krem og mandelmasse..... Smakte nydelig og jeg nøt det, men magen er ikke like fornøyd 
Utover det har jeg spist en tallerken suppe og noen skinke/ost ruller, så den delen er iallfall lavkarbo....
Hva gjør man når man er borte og må spise kake? Gjør som tarato, forsyner seg m litt og bærer rundt på det. Er det et litt større selskap er min erfaring også at de færreste legger merke til hvor mye/lite man spiser, så det er bare å late som man har spist. Ellers er min filosofi i stor grad å ikke framstå som sær slankedame, så jeg kan godt ta litt "feil" mat uten at jeg opplever det som ødeleggende.
Tenker også stadig at jeg burde prøvd yoga. De har det på senteret der jeg trener, men enten så er timene fulle før jeg kommer så langt, eller så passer det ikke likevel. Tror jeg hadde hatt godt av det, er stiv som fy bla i rygg/skuldre, har dårlig balanse og til tider vanskelig for å slappe av. Kanskje jeg klarer det etterhvert...
Jeg skjønner at det ikke er bare enkelt m mat som er bestilt, det høres ut som dere blir matleie? Det er kanskje noe av det samme som når man bor på hotell over lengre tid, bufeeten er ikke like fristende på dag tre.....
|